Surfers Paradise!

25 juli 2014 - Surfers Paradise, Australië

Het weer begint steeds beter te worden. Tijd voor een dagje op het strand! Samen met een aantal mensen uit het hostel vertrekken wij richting het strand. Eerst kom ik nog een gebouw tegen dat geïnspireerd is op de beroemde in Amersfoort geboren Piet Mondriaan. Ik was een beetje verast om dit aan de andere kant van de wereld tegen te komen. Verder krijg ik in deze plaats een beetje een Las Vegas gevoel door de gebouwen en de lampen. Na 10 minuten lopen zijn wij op het strand waar wij genieten van de zon en waar ik het water in duik. Na een paar uur op het strand moeten wij terug naar het hostel voor een gezamenlijk diner in een ander hostel waarvoor wij ons hebben opgegeven. Het eten is goed, er zijn leuke gesprekken maar na een paar uur heb ik het wel weer gezien en keer ik terug naar het hostel!

1. Fam. Jansen:
    27 juli 2014
    Hallo Jesper hier even een berichtje van ons fijn dat het allemaal leuk is wat een geluk dat je dolfijnen hebt gezien en het weer steeds beter word we kijken uit naar je volgende verhaal liefs van ons xxx