Brisbane!

28 juli 2014 - Brisbane, Australië

Gedeelte SkylineSurfers Paradise was leuk voor een paar dagen, maar nu is het tijd om naar Brisbane te gaan. Gisteren ben ik tot de ontdekking gekomen dat de mensen uit Oostenrijk en een Duits meisje ook dezelfde bus pakken en dat wij hetzelfde hostel hebben geboekt. Om 8.45 uur hebben wij bij de receptie afgesproken en lopen wij naar de bus. Het is geen lange reis, na 1.5 uur staan wij midden in Brisbane. Waar wij even op onze shuttlebus moeten wachten. Eenmaal ingecheckt lopen wij door de stad naar de botanische tuinen. Hier zien wij wat leuke dieren. Dan lopen wij verder naar de South Bank. Dit is een park met in het midden een zwembad waaraan ze een zandstrand hebben gecreëerd. Hoe geweldig is dat! Hier blijven wij een tijdje met onze voeten in het water zitten. Vanaf de South Bank pakken wij een gratis boot die ons een stuk over de rivier mee neemt. Dan is het nog een klein stukje lopen naar het hostel. Hier eten wij wat en lopen daarna wat door de stad. In Chinatown komen wij bij een café terecht waar een band aan het spelen is. Na een drankje lopen wij terug naar het hostel om hier te gaan slapen.

1. Fam. Jansen:
    29 juli 2014
    Hoi Jesper leuk om je verhalen te lezen fijn dat je vooruit je hostel kan boeken maar zo te horen is er altijd wel slaapplek er is alweer een maand voorbij best wel snel gegaan veel liefs van ons enjoy
  2. Tante Willy:
    30 juli 2014
    Wat een mooie foto jij samen met het koala beertje!Je maakt steeds elke dag maar weer leuke dingen mee!Het is daar fantastisch zoals jij alles beschrijft!
    nog veel plezier in Brisbane De kids vonden het ook geweldig jij met dat beertje echt schattig zei Krisje