Zon, Zee & Strand!

26 juli 2014 - Surfers Paradise, Australië

Eleanor neemt deze ochtend de bus maar ik blijf nog een paar dagen in Sufers Paradise. Heel veel meer dan een strand is er niet dus het is niet heel verrassend dat ik weer naar het strand ga. Volgens de voorspellingen schijnt de zon met hier en daar een wolkje. Echter is het op het strand wel anders. De temperatuur is goed maar het is bewolkt. Op het strand kom ik twee Oostenrijkse meisjes en een Duitse jongen uit het hostel tegen. Hier ga ik bij zitten. De taal die gesproken word veranderd al snel in het Duits. Ze vragen aan mij of ik het goed vind als er Duits word gesproken, voor mij is dat geen probleem! Na een paar uur begint het harder te waaien, wat het fris maakt. Ik loop terug naar het hostel om een trui te halen. De wegen zijn hier veel breder dan in Nederland. Een rustige straat is soms even breed als een snelweg in Nederland. Waarom dat precies is weet ik niet maar ik hou er wel van! Met een trui aan keer ik terug naar het strand waar wij dan nog even blijven liggen. Terug in het hostel koken wij eten en gaan daarna met zijn alle de stad in.